Atgriešana - pieprasījumi un apmaiņa
Lai atgrieztu sūtījumu Focus Nordic, ir jāievēro šādas prasības:
- Atgriešanas pieteikumi jāveic caur, un tos apstiprina “Focus Nordic”
- Atgriešana netiek pieņemta pilnībā funkcionējošiem produktiem, izņemot gadījumus, ja “Focus Nordic” ir piegādājis nepareizu produktu
- Atgriešana nekad netiek fiziski nodota “Focus Nordic” pārstāvjiem
- Mēs iekasēsim visas ar atgriešanu saistītās kravas, kas saistītas ar saņemtā pirkuma atgriešanu bez “Focus Nordic” apstiprinājuma, izmaksas
- Pretenzijas par defektiem un/vai nepareiziem produktiem jāiesniedz astoņu dienu laikā no saņemšanas dienas
Transportēšanas bojājumi
Transportēšanas bojājumu gadījumā:
- Ziņojiet par bojājumiem tieši vadītājam (-i), kurš (-a) piegādā paku, un pārliecinieties, ka tas ir pareizi dokumentēts. Svarīgi par to pārliecināties pirms jebkura sūtījuma saņemšanas parakstīšanas.
- Uzrādiet bojātā sūtījuma fotogrāfisko dokumentāciju
- Nosūtiet savu prasību, rakstot uz e-pastu [email protected], kas iekļauj bojājuma aprakstu, sūtījuma numuru, rēķina numuru, pievienojiet visu veidu dokumentāciju
- Saglabājiet visus iepakojuma materiālus turpmākai izmeklēšanai.