Lūdzu, pievienojiet produktus savam grozam pirms izrakstīšanās

Lūdzu, pievienojiet produktus savam grozam pirms izrakstīšanās

Pieslēgties

Atgriešana - pieprasījumi un apmaiņa

Foto: Ole Henrik Skjelstad

Atgriešana - pieprasījumi un apmaiņa

Lai atgrieztu sūtījumu Focus Nordic, ir jāievēro šādas prasības:

  • Atgriešanas pieteikumi jāveic caur, un tos apstiprina “Focus Nordic”
  • Atgriešana netiek pieņemta pilnībā funkcionējošiem produktiem, izņemot gadījumus, ja “Focus Nordic” ir piegādājis nepareizu produktu
  • Atgriešana nekad netiek fiziski nodota “Focus Nordic” pārstāvjiem
  • Mēs iekasēsim visas ar atgriešanu saistītās kravas, kas saistītas ar saņemtā pirkuma atgriešanu bez “Focus Nordic” apstiprinājuma, izmaksas
  • Pretenzijas par defektiem un/vai nepareiziem produktiem jāiesniedz astoņu dienu laikā no saņemšanas dienas

 

Transportēšanas bojājumi

Transportēšanas bojājumu gadījumā:

  • Ziņojiet par bojājumiem tieši vadītājam (-i), kurš (-a) piegādā paku, un pārliecinieties, ka tas ir pareizi dokumentēts. Svarīgi par to pārliecināties pirms jebkura sūtījuma saņemšanas parakstīšanas.
  • Uzrādiet bojātā sūtījuma fotogrāfisko dokumentāciju
  • Nosūtiet savu prasību, rakstot uz e-pastu [email protected], kas iekļauj bojājuma aprakstu, sūtījuma numuru, rēķina numuru, pievienojiet visu veidu dokumentāciju
  • Saglabājiet visus iepakojuma materiālus turpmākai izmeklēšanai.
Abonēt jaunumu saņēmšanu

Saņemiet jaunākās ziņas par produktiem, iedvesmu un īpašiem piedāvājumiem.

©2024 Focus Nordic Latvia