Focus Nordic uzņēmuma kultūru ļoti ietekmē skandināvu vērtības. Tā kā tagad mēs aktīvi darbojamies 15 Eiropas valstīs, ir svarīgi būt atvērtiem jauniem ieguldījumiem un idejām, vienlaikus saglabājot vērtības, kas atbilst mūsu organizācijai un darbiniekiem.
Visi darbinieki un visas Focus Nordic valstis sniedz vērtīgas īpašības un prasmes, kas mums jāņem vērā. Ir arī svarīgi, lai visi darbinieki pieņemtu Focus Nordic uzņēmuma kultūru, kopīgu vērtību kopumu un rīkotos tā, lai vienmēr sekotu tam, ko aizstāv Focus Nordic.
Mūsu pamatvērtības
Photo: Marcin Ciepielewski
Uzticība
Mēs esam uzticīgi saviem zīmoliem, piegādātājiem, klientiem un nozarei, kā arī uzdevumam, ko mēs katrs veicam. Visi uzdevumi ir svarīgi un neaizstājami. Visām funkcijām un departamentiem ir svarīgs solījums, interese un vienotība. Mēs esam viena komanda, kurai mēs visi esam uzticīgi.
Photo: Lena Lee
Profesionalitāte un draudzīgums
Mēs esam profesionāli un draudzīgi. Mēs pastāvam tikai tik ilgi, kamēr tam ir nozīme mūsu piegādātājiem, un mēs pievienojam vērtību saviem klientiem.
Mēs izturamies pret visiem klientiem, piegādātājiem un kolēģiem draudzīgi, ar cieņu un vienlīdzīgi. Mēs esam pārliecināti un rīkojamies apņēmīgi, taču vienmēr atceramies aktīvi uzklausīt citu pamudinājumu un domas. Iet uz darbu ir jābūt jautri.
Photo: Göran Strand
Pieejamība
Pieejamības nozīmi nevar novērtēt par augstu. Mūsu partneriem ir jābūt viegli veikt darījumus ar mums. Klienti un piegādātāji var sazināties ar visiem, ko vēlas Focus Nordic organizācijā.
Mēs sazināmies visā organizācijā un ātri atbildam. Mūsu cieņa ir vienādā līmenī pret klientiem, piegādātājiem un kolēģiem.
Photo: Lisa Sihlberg
Atbildība
Mēs uzņemamies atbildību un pieņemam lēmumus ar pārliecību. Mūsu uzņēmuma kultūras sastāvā ir kļūdu iespējamība. Kļūdīšanās ir pieņemama, un mēs uzņemamies atbildību par savām kļūdām, tās labot un izvairīties no to atkārtošanas. Tas padara mūs kā uzņēmumu un kā privātpersonas uzticamus.
Photo: Jonas Borg
Pārmaiņu veicināšana
Mēs pieņemam, ka viss vienmēr mainās. Tirgus, klientu un piegādātāju prasības nākotnē mainīs veidu, kādā mēs strādājam.